دعایت میکنم ...




















Blog . Profile . Archive . Email  


گيتار شكسته

دعایت میکنم عاشق شوی روزی

بفهمی زندگی بی عشق نا زیباست

دعایت میکنم با این نگاه خسته گاهی مهربان باشی

به لبخندی تبسم را به لب های عزیزی هدیه فرمایی

بیابی کهکشان را درون آسمان تیره شب ها

بخوانی نغمه ای با مهر

دعایت میکنم در آسمان سینه ات

خورشید مهری رخ بتاباند

دعایت میکنم وقتی به دریا می رسی

با موج های آبی دریا به رقص آیی

و از جنگل تو درس سبزی و رویش بیاموزی

بسان قاصدک ها با پیامی نور امیدی بتابانی

لباس مهربانی بر تن عریان مسکینی بپوشانی

دعایت می کنم یک شب تو راه خانه خود گم کنی

با دل بکوبی کوبه مهمانسرای خالق خود را

دعایت می کنم روزی بفهمی با خدا

تنها به قدر یک رگ گردن و حتی کمتر از آن فاصله داری

دعایت میکنم روزی بفهمی

گرچه دوری از خدا اما خدایت با تو نزدیک است

دعایت میکنم روزی بفهمی ای مسافر رفتنی هستی

ببندی کوله بارت را

تو را در لحظه های روشنی با او

دعایت می کنم ای مهربان همراه

تو هم ای خوب من

گاهی دعایم کن ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,ساعت 11:51 توسط کیانا | |


Power By: LoxBlog.Com